onsdag 16. juli 2014

DIY - Genser med kors

17.12.2012

Jeg er veldig glad i å være kreativ - og noe av det beste jeg vet er å gjøre om klær jeg enten er lei av eller vil gjøre mer spesielle. Jeg har flere t-skjorter jeg har klipt av armene på, bukser jeg har klipt om til shorts og shortser jeg har sydd stoff innpå lommene. Denne gangen har jeg limt et kors på en genser og tatt nagler rundt. Tenkte jeg kunne vise hvordan jeg gjorde dette (:






Stoffet, limet og naglene er fra Panduro og genseren er fra H&M Herre.








Først klipte jeg et kors ut av stoffet og brukte iPhonen til å lage korset. Tok tre lengder opp, og en halv på hver side, litt over midten.




Slik ble korset seende ut.




Limte det på og lot det tørke litt.



Nå kom jeg jo på litt for sent at jeg ikke har noe tang, så sluttresultatet får nesten komme litt senere.. Har prøvd å sette på plass sånne nagler med en bok før, og det funka ikke så greit. Så dropper det nå, haha. Men sluttresultatet kommer senere (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar