onsdag 16. juli 2014

Fredagsinspo

14.12.2012




















Ble helt forelska i den boffa her ♥
lookbook.nu & tumblr.com














Bik Bok Styleguide










Bildene er fra bikbok.com

Gleder meg til vårmoten! Følger Bik Bok på Instagram, og der postet de dette bildet:
Siklesikle.

Hva syns dere?
Liker dere Bik Bok?












Bluse//H&M  Jeans//Bik Bok  Belte//Pieces  Earcuff//Glitter

Nå er jeg klar for å starte julegaveshoppingen!








Bildene er fra tumblr.com og satt sammen i Photoscape.

Gleder meg til jul jeg ♥




Lille tassen jeg passa på idag ♥









Er han ikke skjønn?








Hatt, Jakke&Shorts(sydd på stoff i lommene)//Bik Bok  Genser//Gina Triot  Mobilveske//Monki

Hallo! I dag er det siste forberedelsene til eksamen imorgen. Skal leseleselese, men tror det blir en utfordring. Skal nemlig passe valpen til naboen i et par timer idag :) Nydelig "liten" flatcoated retriever på 11 uker! Kommer nok noen bilder av han senere :) Han er så SØT.
Ha en fin dag!







Bloggen trengte litt forandring - og det resulterte i en ny header. Den forrige jeg brukte er fra gamle bloggen, og ca et år gammel. Så da ble det bra med en ny! Også er det jo sånn at når man sitter å leser til eksamen eller gjør annet (kjedelig) skolerelatert arbeid, så er alt annet mye morsommere. Og da sier jeg ALT - jeg har flere ganger begynt å rydde, bare for å finne på noe helt annet! Det kan da umulig bare være meg?


Hva syns dere?



Idag begynte jeg på jobb kl 7.45, noe som sier at jeg må gå hjemmefra 7 om morran.. Sleit med å stå opp som alltid, og når jeg først fikk meg opp og så at det snødde noe helt vakent.. Da tenkte jeg at, æsj. Det her - det her blir no dritt! Pakka meg inn, lag på lag og begynte å gå.

Det var jo utrolig deilig! Det var så stille, rolig og masse uberørt snø. Det er så pent. Det var fortsatt mørkt, så lysene som var hengt på trærne skinte så fint. Fikk en utrolig ro over meg. Kunne bare puste ut. Ahh...

















Godt med litt julestemning blant all eksamenslesinga. ♥

Er det pyntet til jul i deres by?











Sko//Din sko  Jeans//Bik Bok  Genser//Knitweay by Vackpot  Vest//Only  Hals//H&M  Ring//Gina Tricot  Earcuff//Glitter  Peaceøredobber//Lindex

Snart kommer det et innlegg med litt julestemning - nemlig bilder av et stykk julepynta Tønsberg ♥






- Kjenner du deg igjen i noen av disse bildene? Det gjør jeg (:





Hva med litt moteinspirasjon en fredagskveld? ♥



































- Noe dere likte?



hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar