onsdag 19. oktober 2011

12. september 2010

12. september 2010 - 19:44


Et spontant innfall.
Når jeg var hos bestevenninna mi siste uke, tok jeg i fler striper - hjemme, og ikke frisør. Jeg ble veldig blond, og fikk en del gule striper også. Altså, for falsk blondfarge, hater unaturlig/gul blondfarge. Derfor kjøpte jeg ny farge i går og fikk nabovenninnen min til å farge det! Bestemte meg på dagen. Hehe. Har alltid funket fint for meg å farge håret brunt hjemme, så gadd ikke bruke over tusen kroner hos frisøren når jeg kunne gjøre det hjemme for et par hundre kroner. Så sånn er det, og resultatet ble bra!

Her er forresten et par bilder fra siste innkjøp fra nelly.com. Kjøpte en tights og en blazer på salget, pluss smykket jeg har på meg på ene bildet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar