onsdag 19. oktober 2011

Sarah Jessica Parker's stil gjennom tidene

18. juni 2010 - 17:40
Morsomt å se hvordan stjerne forandrer seg egentlig :-)
Noen forandrer seg til det bedre, noe jeg syns Sarah Jessica Parker har, og noen kan forandre seg til det verre...
Fant en annonse på nettet med hennes mote gjennom tidene, er jo litt morsomt å dele sånt så hvorfor ikke.




Se så gammelt!





Har dere forresten sett Sex and the city 2? Så den her om dagen, og jeg syns den var kjempebra. Hadde hørt den hadde fått 2'er, kan virkelig ikke skjønne det. Jeg pleier å syntes at etterfølgeren av en kjent og ganske stor film aldri topper den, noe som er ganske typisk da.. Blir på en måte kopi, eller ikke like original som 1'ern da.. Men jeg ble egentlig ganske imponert av 2'ern av Sex and the city jeg, syns den var kjempebra. Bra handling, morsom tilogmed.. Og alltid like gøy å se på outfitene dems, hvertfall for meg som er så moteinteressert. Styliste dems er hvertfall kreative!:-)
Legger inn trailern jeg. Anbefaler alle å se denne filmen!



Ha en fin kveld alle sammen :-) Hagleværet og regnstormen er over for idag (jepp, midt i juni!), så nåå skal det grilles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar