onsdag 19. oktober 2011

Testet ny sminke

20. august 2010 - 22:37

Hei! Som jeg sa istad, så har jeg vært å hentet den nye sminken jeg bestilte fra strawberrynet.com. Tenkte jeg kunne vise hvor bra produktene er, siden jeg er så fornøyd!

DIOR FOREVER FOUNDATION



Det som er så positivt med denne foundationen er at den er utrolig lett på huden! Den er tynn, og huden blir myk av den når den er på. Det føles mye bedre enn en tung foundation! Eneste negative var at jeg kjøpte den i litt for mørk farge.. Jaja, får bare flytte inn på solariumet da!


Før & Etter

Lancome Ombre Absolue



Nydelig farge, kan ikke si annet enn at i love it! Sitter godt gjør den også.


Før & Etter

Helena Rubinstein Lash Queen Mascara



Jeg har funnet min nye yndlingsmascara! Et par strøk, og vippene har fått skikkelig volum. Herlig, rett og slett!



Christian Dior, Rouge Dior



Elsker fargen! ELSKER! Blitt avhengig av denne på én dag.Ikke for rød, ikke for rosa. LØØV it!


Før & Etter


Har noen av dere prøvd disse sminkeproduktene før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar