lørdag 14. januar 2012

I cut my own bangs



I det siste har jeg vært ordentlig irritert på min egen pannelugg, og ei har jeg råd til en frisørtime. Så jeg gjorde noe med det. Var litt smånervøs - men klarte jammen meg å klippe den sjøl.







Har også ikke hatt noe spesielt å gjøre i dag - så jeg har stått på badet en stund og mora meg med sminken. (:
Snart skal jeg ned til butikken og kjøpe inn ingredienser til taco, pluss litt blandevann. Om noen timer kommer min søte Ida til meg - og da blir det byttekveld, taco og vin. Herlig kveld som jeg gleder meg masse til!




Kommer outfit senere, pluss ett "Min dag i bilder" innlegg. (:




Hva skal du denne lørdagskvelden? Party eller bare en rolig kveld? (:





A m a n d a

1 kommentar:

  1. sv; Thaanks!
    # Ble jo kjempefint (: Bruker også ofte å klippe meg selv, bare LITT billigere ;)

    - L

    SvarSlett