søndag 15. januar 2012

Last night



Heihei (:
Gårsdagen var kjempekoselig !
Etter taco, litt vin, noen drinker og bytting av klær & accessorier fant Ida og jeg ut av vi hadde lyst til å ta en tur til byen, så i 00.30 tiden dro vi ned til James Clark. Der møtte vi masse kjentfolk - og koste oss masse! Plutselig ble klokka 02.30, utestedet skulle til å stenge og uten å egentlig få det helt med meg var vi på vei til nach. Kvelden varte litt til - og kan trygt si det var deilig å endelig komme seg hjem og legge seg under dyna.
Love you, Ida


















Siste bildet er fra Ida sin blogg.





Hva gjorde dere igår?



A m a n d a

2 kommentarer:

  1. Jeg kosa meg masse med deg igår jeg :D Hadde en superduperkoselig kveld <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg også ! Var utrolig koselig <3 Sånne kvelder må vi ha masse av :D

      Slett