onsdag 11. januar 2012

Long time, no see



Hei !
Idag har jeg kost meg masse hos min skjønne Ida, vel... Jeg koser meg her enda :)
Hvis du vil se bloggen hennes, trykk >HER<
Anbefaler det virkelig, hun er kjempeflink til å redigere bilder og skriver veldig bra. Og så å si hver dag legger hun ut outfits - fiiine outfits!
På ungdomsskoletiden var vi sammen hele tiden. Fant på mye spesielt for å si det sånn.. Ida klipte hanekam på seg selv, noe jeg også fikk lyst på så hun klipte det på meg også.. (Merk: Ikke av hele håret, bare en minihanekam av noe av håret øverst på hodet. Haha.)
Vi var de rocka jentene, likte samme musikken, samme klessmaken osv - og jeg er glad den var den fasen jeg gikk gjennom, ikke den rosafasen som de fleste fjortissene gjorde.
Vi er fortsatt veldig like - og jeg tror ikke klesinteressen har vært like lik som den er nå.
Kjempeglad for at vi har fått igjen kontakten!
Her kommer noen bilder av oss idag.







Søte Crash 
Flinke Ida som har redigert bildene :)

Outfit:




Sko//Din Sko Bukse//Bik Bok Genser//Carlings Skjorte//Skreddersydd fra Vietnam
Smykke//Bik Bok Ringer//Bikbok & Fått av Ida(:


Hva syns dere om antrekket?


A m a n d a

1 kommentar:

  1. Hadde en kjempekoselig dag med deg <3 Du er så søt :D

    SvarSlett