mandag 14. november 2011

Bloggdesign






..Noe jeg aldri har hatt det så veldig lett med - og når jeg først begynner blir jeg aldri helt fornøyd, så jeg klarer heller aldri å slutte!
Nå har jeg igjen fiksa på designet, og knota litt med det..
MEN - det er myye lettere å ordne designet på blogspot enn på blogg.no!




Utrolig enkelt å sette det opp sånn du vil ha det - på blogg.no er man nødt til å knote med HTML-koder hvis det skal bli et spesielt og annerledes design, men her har de rundt ti forskjellige maler du kan velge mellom, så putter du på ting som bilder, etiketter, arkiv, informasjon, linker eller hva enn du vil der på bloggen du vil. Så nå satt jeg bare i et kvarters tid istedenfor flere timer. Hvor greit! :-)
Ble ny header også, som jeg har redigert i photoscape.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar