tirsdag 22. november 2011

En liten smakebit av Paris


Notre Dame


Notre Dame


Louvre


Nydelige Eiffeltårnet

Usikt fra Eiffeltårnet

Halvveis opp trappene på Eiffeltårnet (sliiiitsomt)


Halvparten av oss gikk opp trappene på Eiffeltårnet!


Foran Eiffeltårnet

Eiffeltårnet

Ble helt blown away - hadde aldri sett for meg hvor stort Eiffeltårnet var. Helt nydelig!



En koselig kveld ut i Paris

Meg og bursdagsbarnet - takket være henne det ble Paristur!

Parisgjengen

Vi tok også turen rundt det Parishjulet! :)

Triumfbuen



Paris var helt nydelig! Vi spiste gode middager, opplevde mye og så mye, har gått så mye at det er utrolig beina fortsatt sitter på, shoppa mye mindre enn jeg trodde jeg skulle og så mye mer enn jeg trodde jeg skulle - Eiffeltårnet, Notre Dame, Louvre osv.. Herlig tur med gode venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar