tirsdag 8. november 2011

Gårsdagen

25.aug.2011 09:33

Igår hadde jeg fri fra skole og jobb, så jeg tok en tur til Ski å møtte min søte barndomsvenninna Katarina. Vi gikk litt rundt på senteret, før hun dro på jobb og jeg dro hjem igjen. Hjemme hadde jeg kosekveld med roomie Lynni - spiste is og så på et par filmer, Twilight og den nye filmen til Jim Carrey som jeg ikke husker hva heter.. Nå skal jeg snart på jobb, og etter det skal jeg til skolen å vorse der med resten av studentene før dj'en til Karpe Diem, Dj Eshm, skal spille på utestedet Connect i Lillestrøm. Blir en kos kveld - er så mye lettere å bli kjent med de andre studentene på sånne faddereventer :-)



Katarina Søte <3





Nå skal jeg på jobb, så skal jeg til Lilletrøm på fadderukeevent:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar