torsdag 10. november 2011

Pizzalaging & marsvinkos

Dagen starta med at jeg hørte Annie si forsiktig i gangen utenfor soveromsdøra mi - "Amandaaa?.."
Jeg tuslet ut og der sto en godt våken Annie som var in desperate need of an eyebrow pen! Hehe. Og det fikk hun låne, før hun måtte løpe på jobb.
Lagde meg en god frokost, og satt noen timer i sofaen før jeg tok toget til Moss og besøkte bestevenninna Synne. Vi gikk litt rundt på Amfi hvor Synne fant og gjorde klar farsdaggave, før vi dro tilbake til leiligheten å lagde dritgod pizza - med bearnaisesaus, biffstrimler, mais og ost! MmMMmmm..


Heiv i oss altfor mye pizza imens filmen Just Go With It var på tv-skjermen.
Etter for mye pizza ble det marsvinkos - Synne (og Kenneth) kjøpte Pontus for noen uker siden, det største marsvinen, og for to dager siden kjøpte de en liten kamerat til han - lille, søte Dennis! Herlig liten tass, som er så søt at man smelter



Nå roper senga etter meg - trenger litt søvn i natt. I morgen skal jeg på jobbintervju på Strømmen, ønsk meg lykke til!
Så er det hjem til Sandefjord etter det

Blir deilig å ha en helg hjemme. Skal ikke gjøre annet enn å slappe av imorgen, og på lørdag skal jeg tilbringe dagen med go'jentene Malin & Camilla, og ut på kvelden med de pluss litt fler.

2 kommentarer:

  1. Aw så herlige bilder!:) var en utrolig koselig dag !:) og diigg pizza:D savner deg! deg gjør Pontus og Dennis å;)<3

    SvarSlett